Marka KROSS wspiera kampanię “150cm”

Marka KROSS to jeden z największych producentów rowerów w Polsce. W ramach działań odpowiedzialnych społecznie firma zdecydowała się wesprzeć kampanię „150 cm”. Wpisuje się to w misję przedsiębiorstwa oraz kierunek dotychczasowych inicjatyw, w które włączał się KROSS. Firma współpracuje m.in. ze Szkołą Mistrzostwa Sportowego Sportów Olimpijskich w Żywcu oraz Huzar Bike Academy, wspierając młode talenty kolarskie. Teraz przyszła kolej na bezpieczeństwo, które leży w obszarze priorytetów marki.

1958232_810289618999675_1816425592_n

Jednym z elementów kampanii będzie dystrybucja specjalnych naklejek, wykonanych z trwałych materiałów, które kierowcy będą mogli przyklejać na swoje samochody. W ten sposób zademonstrują swoje poparcie dla inicjatywy, ale zwrócą także uwagę innych kierujących na zachowanie 150 cm odległości od rowerzystów. Naklejki będą dystrybuowane bezpłatnie w sklepach partnerskich KROSS oraz podczas wydarzeń rowerowych od maja tego roku.

shapeimage_1

Nie od dziś wiadomo, że kierowcy samochodów oraz amatorzy dwóch kółek są w nieustannym konflikcie. Winna z pewnością jest niedoskonała infrastruktura drogowa, wciąż niedostatecznie przystosowana do potrzeb uczestników ruchu. Kampania kierowana jest głównie do kierowców samochodów i ma na celu zwiększenie ich świadomości w obszarze bezpieczeństwa na drodze. Przy wyprzedzaniu rowerzysty wystarczy zachować odległość 150 cm by ten mógł poczuć się bardziej komfortowo na jezdni. Ma to niebagatelne znaczenie nie tylko dla bezpieczeństwa samych rowerzystów, ale również pieszych.