Członkowie

Promujemy aktywny tryb życia i ekologiczny środek transportu jakim jest rower

ZARZĄD  STOWARZYSZENIA:

PIOTREK – Prezes Zarządu Stowarzyszenia

Zrzut ekranu 2014-02-17 o 16.37.39

Piotrek jest inicjatorem naszej pierwszej wyprawy – do Krakowa. Przed każdym wyjazdem dokładnie planuje trasę, ale i tak zawsze jedziemy inaczej. Bardzo lubi owoce. Zawsze można go spotkać z gruszką lub jabłkiem. Na wyjazdach podrywa co drugą dziewczynę. Z powodu swojej niskiej masy jedzie szybciej niż pozostali i bywa, że zostawia ich w tyle bez mapy. Jest wielkim fanem firmy Apple – nie używa innego sprzętu niż Mac i iPod. Jego zainteresowania to komputery i teatr. Obecnie jest studentem socjologii. Lubi łowić ryby. Godzinami przesiaduje w piwnicy i udoskonala swój rower. Może jechać wiele kilometrów bez postoju, bo jako jedyny potrafi zjeść każdy posiłek podczas jazdy.

ADAM – Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia

Zrzut ekranu 2014-02-17 o 16.37.58Dla Adama rower to przede wszystkim ucieczka od szarej rzeczywistości. Na pierwszy rzut oka spokojny z niego człowiek ale na trasie potrafi wyjść z niego prawdziwy demon szos. Jego ulubioną potrawą podczas wypraw jest mielonka z puszki na która normalnie nigdy by się nie skusił. Jest wielkim fanem międzygalaktycznego klubu piłkarskiego o dość specyficznej nazwie. Adam łączy pasję do rowerów z duszą filmowca. W wolnych chwilach tworzy amatorskie filmy o tematyce rowerowej. Podobno wygląda jak młody Tarantino, więc tylko czekać na filmowe arcydzieło !

ADAM

Zrzut ekranu 2014-02-17 o 16.37.54 Adam to jedyny członek naszej grupy, któremu przeszkadza deszcz podczas jazdy:). Wszystko dookoła potrafi określić konkretnym zjawiskiem fizycznym, a czasami nawet wspomina o jakichś wzorach. Wtedy łatwiej nam zrozumieć np. dlaczego jedziemy tak wolno. Adam posiada wiele ciekawych zainteresowań takich jak muzyka, komputery i fotografia. Studiuje filozofię. Bardzo lubi przyrodę i zwierzęta, a w szczególności swojego psa Buffy’ego. Podczas jazdy na rowerze uwielbia podziwiać piękne widoki, przez co wymusza częste postoje, jak tłumaczy, by dokładniej im się przyjrzeć. Adam szczególnie wolno podnosi rower kiedy mu się przewróci. Pod koniec wypraw lubi zmieniać sobie cel, żeby odwiedzić rodzinę albo wrócić na swoje urodziny. Wtedy ma ciekawe przygodny np. przebijają mu się dwie dętki, zrywa łańcuch albo zaczyna padać deszcz i zalewa jego telefon. Jeżeli słyszycie klakson – trąbkowy to oznacza, że zbliża się Adam.

CZŁONKOWIE HONOROWI

PATRYCJA

Patrycja to osoba o niesamowitym harcie ducha. Uparta i zdecydowana potrafi dojść do celu pomimo przeciwności. Podczas wyjazdu do Paryża doznała poważnego wypadku, który jednak nie przeszkodził jej w dojechaniu do celu podróży. Lubi wyzwania w postaci ostrych podjazdów ale prawdziwą przyjemność sprawiają jej karkołomne zjazdy bez założonego kasku. Posiada niesamowitą zdolność znikania bez słowa.

TOMEK

Tomek ma bardzo duże poczucie humoru. Często rozbawia nas swoimi dowcipami sytuacyjnymi.
Zaskakuje nas niecodziennymi pomysłami. Nie zawsze wie dokąd dokładnie jedziemy – myli Morąg z Mrągowem, a Ostródę z Opolem. Jego specjalnością jest zostawianie rzeczy na przystanku. Jest bardzo pomocny. Poproszony zawsze pójdzie do sklepu. Interesuje się piłka nożną – musieliśmy przekładać jeden z naszych wyjazdów, bo Tomek koniecznie chciał obejrzeć ważny dla niego mecz. Zapytany, zawsze opowie o każdym piłkarzu. Jest patriotą – nigdy nie rozstaje się ze swoją koszulką z napisem „Polska”. Na wyjazdy często zapomina zabrać najważniejszych rzeczy takich jak np. śpiwór.

PAN STANISŁAW

Podczas wyprawy do Paryża w Strzegomiu spotkaliśmy rowerzystę, który zainteresował się naszą grupką, był to Pan Staszek. Po chwili rozmowy okazało się, że jest zapalonym kolarzem i od razu spodobała mu się ideologia naszej grupy. Wymieniliśmy się więc numerami i jesteśmy w stałym kontakcie. Obecnie Pan Staszek mieszka w Jaworzynie, ma syna Księdza oraz córkę, która jest Katechetką. Z zawodu jest malarzem ceramikiem. Przygodę z rowerem zaczął 16 lat temu. Jest dla nas przykładem i wzorem, pokazał nam że wiek nie stanowi bariery a chcieć oznacza móc.

PAN LUCJAN

Pan Lucjan to zapalony turysta w kwiecie wieku. Przyłączył się do nas podczas wyprawy do Wilna w 2010 roku. Swoją kondycją i wytrzymałością nie raz zaskoczył dużo młodszych od siebie. Pan Lucjan jest kolejnym przykładem, że wiek nie stanowi przeszkody w osiąganiu swoich marzeń.

MARIUSZ

Mariusz jest sympatykiem naszej grupy. Przygodę z rowerem rozpoczął 20 lat temu. Na siodełku lubi słuchać muzyki oraz  zawsze zabiera aparat fotograficzny. Pewnego dnia natknął się na naszą stronę internetową i zauważył, że do Paryża jedziemy przez Łódz, obok której mieszka. Zadzwonił do nas i zaoferował swoją pomoc w przeprowadzeniu nas przez miasto. Spotkaliśmy się przed wjazdem do Łodzi. Unikając ruchliwych tras szybko przeprowadził nas do centrum, pokazał najładniejsze miejsca. W dalszej części drogi do Paryża ,przejeżdżając przez duże miasta wielokrotnie przypominaliśmy sobie o nim i mówiliśmy, że “ Przydałby się Mariusz”. Obecnie to powiedzenie weszło do naszego słownika i ilekroć gubimy się w dużych miastach wspominamy przejazd przez Łódź.

Maciek (Odblaskowy Anioł ze Szczecina)

Spotkaliśmy go po wyjeździe z Iławy, jechał na stację benzynową po odblaski, które rozdaje. Maciek jest wolontariuszem swojej jednoosobowej nieformalnej organizacji. Był świadkiem wypadku. Kiedy samochód potrącił pieszego, zginęło małe dziecko. Wyjechał z domu 13 stycznia 2009 roku z misją rozdawania odblasków. Nie ma sponsorów, działa sam i utrzymuje się dzięki życzliwości innych osób. Dbał o bezpieczeństwo przejazdu grupy Zdrowy-Rower podczas wyprawy open. Jest bardzo bezpośredni, radosny i na nic nie narzeka. Nie znamy nikogo, kto mógłby się równać z jego wyczynem. Pzejechał Polskę wzdłóż i wszerz. Gdy go  spotkaliśmy, na ostatnim liczniku miał 10 000 km, a był to juz 5 licznik, bo wcześniejsze się popsuły.

Pan Zdzisław

Pan Zdzisław to nasz szczery sympatyk i zapalony rowerzysta 🙂 Pomimo tego, że nigdy się z nami nie spotkał, stale nam kibicuje i śledzi nasze wyprawy. Jego wsparcie jest dla nas bardzo ważne i bardzo nam miło, że stale nas dopinguje.

UCZESTNICY WYPRAW

ALEKSANDRA

Aleksandra zwana też Osią, to bardzo radosna dziewczyna, nie lubi spać w nocy i jeździć za dnia, pomimo to dzielnie sprawnie pokonuje kolejne kilometry. Ambitnie studiuje dwa kierunki na warszawskich uniwersytetach.

Ola, którą nazywamy radośnie Truskawką, ma tak szczery uśmiech, że kierowcy zaczynają zwalniać. 🙂 Jechała z nami do Wilna, robiła zdjęcia i pyszne śniadania!

ANNA

Ania przyjechała do nas z Krakowa, podziwiamy jest odwagę! Swoją kondycją potrafi zawstydzić nie jednego chłopka,
praktycznie się nie męczy i nic jej nie przeszkadza:) Jechała z nami do Wilna.

AREK

Arek lubi niebieskie kolo, potrafi jeździć całkiem szybko, więc często się nudzi. Jest outsiderem, ale kiedy trochę się z nim popedałuje okazuje się, że jest bardzo fajnym zdrowo-rowerowcem.:) Jechał z nami do Kołobrzegu.

BARTEK

Bartek lubi podziwiać widoki podczas jazdy przez co spada mu średnia prędkość, nadrabia to jednak wielogodzinną jazdą bez zatrzymywania.;) Ma spore poczucie humoru a jego rower ma chyba 202 gadżety. 😉 Jechał z nami do Wilna. 🙂

BARTEK. Ż

Bartek to bardzo uprzejmy gentlemen troszczy się o wszystkich uczestników. Zna się na wszystkim, ma bardzo szeroką wiedzę, więc często udziela nam kilka przydatnych rad. Jest wybitnym informatykiem.  Był z nami prawie na wszystkich wyjazdach. Na jednym z nich poznał swoją miłość 🙂

BERENIKA

Berenika jechała z nami do Wilna i na Bornholm. Ma artystyczną duszę, lubi śpiewać i tańczyć.

HANNA

Hania lubi imprezować w namiocie i jechać z przebitym przednim kołem. Najbardziej lubi zatrzymywać się podczas drogi w rożnych barach. 🙂 Niepokorna, ale wnosi na nasze wyjazdy wiele rozrywki i radości. 😉 Jechała z nami do Wilna.

JAKUB

Kuba ma bardzo duże poczucie humoru! Jest bardzo towarzyski i pomocny. Jazda rowerem to dla niego pestka, emanuje od niego dużo bardzo pozytywnej energii. 🙂 Gdy urośnie mu broda staje sie podobny do przystojnych amerykanskich aktorów. Jechał z nami do Wilna.

JERZY

Poza rowerami, drugą pasją Jurka są jaskinie. Potrafi spędzać w nich całe dnie, szukając najciekawszych gatunków owadów. Jurek był z nami na prawie wszystkich wyprawach. Był też kilka razy na własnych wyprawach.

KAMIL

Kamil jest super fajny! Jeździ z dopiętą przyczepką, ma dużo siły w nogach. Do sportu podchodzi bardzo profesjonalnie, jest wysportowany i zdrowo się odżywia ! Tak trzymaj! Pedałował z nami na Bornholm.

KATARZYNA

Kasia pochodzi z południowej Polski. Jechała z nami na Bornholm i tam zapoznała się z Bartkiem – swoim obecnym chłopakiem. 🙂

KLAUDIA

Klaudia jechała z nami do Wilna. Poza rowerami lubi także motory

KRZYSIEK

MAGDA K.

Magda była z nami w Wilnie, na Bornholmie i we Lwowie. Doskonale zna się na fotografii i dzięki niej mamy później dużo ślicznych zdjęć.

MAGDA

Magda gra na skrzypcach. Jechała z nami na pierwszą otwartą wyprawę do Gdańska i do Wilna.

MARTA

Marta była z nami w Wilnie.

MARYSIA  K.

Marysia to zapalona rowerzystka. Była z nami na trzech wyprawach.

MARYSIA

Marysia jest zakręconą dziewczyną z Warszawy. Studiuje położnictwo.

MATEUSZ

MILENA

Milena jechała z nami do Wilna i na Bornholm.

RAFAŁ

Rafał studiuje informatykę i tworzy własne projekty. Był z nami na wyprawię do Wilna i na Bornholm. Bardzo spodobała mu się idea wypraw rowerowych. Dlatego w 2012 roku sam przejechał pół Europy. Gratulujemy!

PIOTR

Piotr to nasz największy sympatyk. Zawsze pomaga nam w organizacji jak tylko może. Wiele razy ratował ludzi z opresji podczas wypraw. Z tego powodu nazywamy go też Super Piotrem.

WIOLETA

Jechała z nami do Wilna. Po powrocie z wyprawy wzięła ślub i obecnie pedałuje na tandemie. 🙂